IMG-LOGO

چاپ سررسید تبلیغاتی

چاپ سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی در واقع دفترچه یادداشت یا کتابچه ای می باشد که دارای تقویم و اطلاعاتی می باشد که در اول و آخر آن در چاپ تبلیغاتی لحاظ می شود. تنها تفاوتی که این محصول با دفترهای یادداشت دارد این است که تمام برگ های آن شامل تاریخ می باشد. هم چنین با سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی می توانید برای تمامی کارهای روزانه خود برنامه ریزی و قرارهای کاری یا پروژه های خود را در تاریخ همان روز ثبت کنید.

مهم ترین مزیتی این محصولات دارند این است که علاوه بر درج رویدادهای مهم و مناسبت های مختلف،انواع تاریخ ها یعنی شمسی،میلادی، قمری هم دارا می باشد. اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات یک برند را در صفحه آغازین سالنامه و گاهی در تمامی صفحات آن درج می کنند. شرکت ها و سازمان مختلفی از گذشته تا کنون به طراحی سررسید تبلیغاتی می پردازند و از این روش قدیمی پرکاربرد برای تبلیغ و بازاریابی نام تجاری خود استفاده می کنند. 

سفارش چاپ سررسید 1403 با خدمات قبل و بعد از چاپ ثبت سفارش چاپ سررسید برای خرید سالنامه جدید در روزهای پایینی هر سال در دستور کار شرکت‌های مختلف قرار می‌گیرد چرا که یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین هدیه تبلیغاتی سازمانی و ارگانی است. البته سررسید به عنوان هدیه فردی هم خریداری می‌شود. در این صفحه در رابطه با مزایا و ویژگی‌های چاپ سررسید 1403 برای استفاده به عنوان هدیه های تبلیغاتی سازمانی، انواع سررسیدهای تبلیغاتی و هزینه ثبت سفارش صحبت خواهیم کرد. با چاپ و نشر توسعه دهندگان همراه باشید.

چاپ سررسید 1403

چاپ سررسید با طراحی و لوگو شرکتی از سال‌ها قبل تاکنون بین شرکت‌های مختلف مرسوم است. شرکت‌ها در ماه‌های پایانی سال تعداد زیادی سررسید به شکل انبوه سفارش می‌دهند و بین پرسنل، شرکای تجاری و همکاران خود، حتی در جلسات رسمی و غیر رسمی، به شکل هدیه تبلیغاتی تقدیم می‌کنند. امروزه برخلاف گذشته شرکت‌های مختلف به خوبی نسبت به ارزش بالای هدایای تبلیغاتی در برندسازی و جلب توجه شرکت ها واقف هستند. شرکت‌ها و سازمان‌ها به خوبی می‌دانند چنانچه سالنامه یا سررسید با کیفیت و درجه یک داشته باشند و حتی بسته به نوع مخاطبین و شرکای تجاری بتوانند چاپ سررسید را به شکل اختصاصی سفارش دهند تأثیر بزرگی برای آنها خواهد داشت.

در نظر داشته باشید در بازار ایران خیلی ها بجای گفتن چاپ سررسید تبلیغاتی از طراحی و چاپ سالنامه استفاده میکنند و اما چرا سالنامه 1403 را به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی ارزان و فوری می‌دانیم و چرا تا این اندازه چاپ سررسید سال جدید بین شرکت‌ها مرسوم و رایج است؟

چاپ تقویم سال جدید بر روی سررسید بهترین ابزار و هدیه تبلیغاتی است چرا که مدیران و صاحبان مشاغل و همچنین شرکای تجاری از تقویم یا (سالنامه) فقط برای چک کردن تاریخ استفاده نمی‌کنند. تقویم‌ها محل نوشتن مناسبت ها ، یادداشت ها ، یادآوری های مهم و خاص، ایونت‌ها، سمینارها، جلسات کاری و کلیه نکات و پروژه‌های کاری است. حتی این تقویم‌ها تا چندین سال مهمان کتابخانه و بخش آرشیو دفاتر مدیریتی و حتی کارمندان شرکت‌هاست. معمولا کسانی با برنامه ریزی بالا از این سررسید ها برای کارهای آتی استفاده میکنند . بنابراین با چاپ سالنامه 1403 یا همان طراحی و چاپ سررسید تبلیغاتی و تقدیم کردن آنها به شکل هدایای تبلیغاتی نفیس به پرسنل و همکاران تجاری خود می‌توانید بدون صرف مبلغ زیاد ، برند تجاری خود را نزد مشتریان شرکای خود تبلیغ کنید که همیشه یا سالیان سال بر اساس میزان استفاده در کنار آنها خواهد ماند. شما می‌توانید برحسب نیاز، سایز، طرح و به طور کلی خدمات مختلفی برای هر سری از سررسیدهای خود به گروه توسعه دهندگان سفارش دهید.

 

انواع چاپ سررسید تبلیغاتی

براساس اندازه در توسعه دهندگان در چاپ سررسید وزیری سایز رایج و بسیار محبوب قابل سفارش هستند:

چاپ سررسید وزیری : ابعاد این سررسید تبلیغاتی یا سالنامه تبلیغاتی 16.5 در 23 سانتی متر است که فضای نوشتاری بیشتری در اختیار شما می‌گذارد. اگر به صورت روزانه به سررسید استفاده دارید و نیاز به حمل آن ندارید، سایز وزیری را انتخاب کنید. چاپ سررسید وزیری برای استفاده بر روی میز کار و مطالعه مناسب و قیمت آن نیز کمتر است.

انواع سررسید براساس جلد

مجموعه چاپ و نشر توسعه دهندگان چاپ سررسید تبلیغاتی را براساس نوع جلد هم بر اساس سفارش مشتری طراحی و چاپ میکند تا مشتریان گرامی بتوانند براساس نیاز و اهداف خود بهترین جلد را انتخاب کنند.

سررسید با جلد چرمی : سررسید چرمی از نوع چرم مصنوعی با کیفیت و درجه یک است. اگر شرکت و سازمان شما قصد دارد چاپ سررسید لوکس و شیک را سفارش دهد، جلد چرمی را توصیه می‌کنیم.

سررسید تبلیغاتی با جلد سلفونی: شما میتوانید در توسعه دهندگان چاپ سررسید تبلیغاتی خود را با جلد سلفون مات و یا چاپ سررسید با سلفون براق سفارش دهید . چاپ سالنامه 1403 با جلد سلفونی که در واقع روکشی از سلفون به شکل مات یا براق روی آن کشیده شده برای سررسیدهایی که روی جلد طلاکوبی شده مناسب هستند تا از افت کیفیت آن جلوگیری کند. کافیست تعداد سررسید را در بالا انتخاب کرده و سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما مشتری گرامی طراحی و چاپ شود .

چاپ سررسید تبلیغاتی با طرح برجسته: برخی از شرکت‌ها نیاز به سررسید تبلیغاتی جلده طرح برجسته دارند. این نوع جلدها عموما از کاغذ، پلاستیک و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند. معمولا طرح این سررسیدهای تبلیغاتی ، طرح‌های ایرانی و اسلامی است و برای شرکت‌هایی که در حوزه‌های فرهنگی و دینی و گردشگری فعالیت دارند بسیار مناسب است.

جلد سررسید بر مبنای نوع و هدف سازمان و مجموعه سفارش دهنده انتخاب می‌شود. برای مثال استفاده از جلد ترمو برای سادگی و زیبایی بیشتر کار است و مجموعه سفارش دهنده میتواند با لیزر و یا پلاک لوگوی خود را بر روی سررسید قراردهد. برای سازمانهایی که میخواهند یک طرح روی جلد اختصاصی برای برند خود داشته باشند میتوان از جلدهای سلفونی اختصاصی استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد مدل ها با کارشناسان توسعه دهندگان در تماس باشید. ما در این صفحه سررسید چرمی با پلاک اختصاصی به مشتریان خود عرضه میکنیم .

 

کیفیت و چاپ سررسید تبلیغاتی

آنچه باعث کیفیت سالنامه 1403 یا همان سررسید تبلیغاتی 1403 با کیفیت بالا در طی سالیان حضور چاپ و نشر توسعه دهندگان در صنعت چاپ شده است. همکاری با معتبرترین برندهای ایرانی می باشد. چاپ و نشر توسعه دهندگان نیز در جهت اصول مشتری مداری هدف خود را بر این اساس گذاشته که در کنار ارائه محصولی با ظاهری زیبا و قیمتی مناسب، کیفیتی در اندازه نوع مخاطبین خود ارائه دهد. تکنولوژی چاپ سررسید تبلیغاتی چاپ و نشر توسعه دهندگان با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته چاپ دو رنگ و چهار رنگ سررسید و تقویم های خود رادر بالاترین کیفیت چاپ می نماید.

مهمترین بخش هر سررسید تبلیغاتی ، نوع صحافی و جنس آن می باشد. که به زیبا بودن و دوام آن در طی استفاده در مدت یک سال کمک فراوانی می کند. سالنامه چاپ و نشر توسعه دهندگان با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک جلد سازی، ترتیب، دوخت و صحافی محصولی بدون کوچکترین ایراد به شما عرضه می دارد.

انواع سررسید براساس فرم و نوع صحافی: یکی از خدمات پس از چاپ سررسید تبلیغاتی در مجموعه چاپ و نشر توسعه دهندگان، خدمات صحافی است که براساس فرم و نوع صحافی به چندین نوع تقسیم می‌گردد. شما می‌توانید برحسب زمینه فعالیت، سلیقه خود و مشتریان بهترین گزینه را انتخاب نمایید:

دوخت سررسید : صحافی با دوخت سررسید که در آن برگه‌ها را در تعداد 8 یا 16 یا 32 تایی می‌دوزند و در نهایت دو انتهای برگه‌ها را به هم می‌چسبانند. دو برگه ضخیم ابتدا و انتهایی سررسید هم به جلد می‌چسبند. چاپ سررسید با صحافی از نوع دوخت کیفیت سررسید را بسیار بالا می‌برد و تا چندین سال قابل استفاده خواهد بود. اگر به دنبال استقامت بیشتر سررسید تبلیغاتی هستید با هزینه ای کمی بالاتر به صحافی سررسید تبلیغاتی دقت نمایید زیرا قرار است سالیان سال جهت تبلیغات در بین افراد تلاش کند.

طراحی و چاپ سررسید تبلیغاتی سیمی : در صحافی سررسید به روش سیمی ، برگه‌های استاندارد پانچ شده و فنر تکی یا دوبل از بین برگه‌ها عبور می شود. مزیت سررسید یا سالنامه سیمی تبلیغاتی اینه که ورق خوردن راحت ‌تری دارد و تا 180 درجه از هم باز می‌شوند.

طراحی و چاپ سررسید کلاسوری : چاپ سررسید و صحافی آن به شکل کلاسوری تا حد زیادی شبیه به مدل سیمی است اما با این تفاوت که ورق های سر رسید درون دایره های کلاسوری آن قرار دارند و امکان اضافه کردن برگه یادداشت به آن وجود دارد. اگر به دنبال چاپ سررسید تبلیغاتی با استفاده ی بهینه هستید تا بیشتر همراه شخص بماند و تبلیغات شما بیشتر دیده شود حتما به سررسید کلاسوری توجه بیشتری فرمایید . کارشناسان توسعه دهندگان آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما مشتری عزیز میباشد .

چاپ سررسید عمودی یا چاپ سررسید افقی ؟ در نظر داشته باشید از لحاظ فرم صحافی سررسید به دو شکل افقی و عمودی انجام می‌شوند که جهت باز شدن و ورق زدن صفحات سررسید را مشخص می‌کند. حتما قبل از سفارش و چاپ سررسید تبلیغاتی با طراح خود در این باره مشورت بگیرید .

 

انواع سررسید تبلیغاتی براساس نوع کاغذ

چاپ سررسید براساس نوع کاغذ به دو حالت انجام می‌گیرد:

1- کاغذ تحریر: چاپ سررسید با کاغذ تحریر فقط در گرماژ 70 که بهترین نوع کاغذ برای سالنامه (سررسید تبلیغاتی) محسوب می‌شود انجام می‌گیرد. رنگ مغزی کاغذ تحریر سفید است و طرح سررسید را برای روی آن چاپ می‌کنند.

2- کاغذ کرم: رنگ مغزی این نوع کاغذها کرم است و با همان گرماژ 70 هستند. انعکاس نور برای این کاغذها کمتر است و بنابراین اگر قصد دارید با نگاه کردن به سالنامه 1403 انعکاس نور چشم شما را اذیت نکند و جزئیات آن خوانایی بهتری داشته باشد، کاغذ کرم بهتر است. با این حال هزینه چاپ سالنامه 1403 را بالاتر خواهد برد.

 

انواع سررسید براساس نوع صفحات داخلی

در چاپ سررسید تبلیغاتی می‌توانید نوع صفحات داخلی را هم مشخص کنید که از این لحاظ ما انواع سررسید را تولید می‌کنیم:

1- مدل‌های سررسید روزانه: در این سررسیدها هر روز در یک صفحه مجزا قرار دارد.

2- مدل‌های سررسید تبلیغاتی روزشمار: روزهای شنبه تا چهارشنبه در یک صفحه و پنجشنبه و جمعه در صفحه مجزا هستند. چاپ سررسید روزشمار برای شرکت‌هایی که در روزهای آخر هفته تعطیل هستند و نیاز دارند برنامه های کاری را در سایر روزهای هفته یادداشت کنند کاملا مناسب است.

3- مدل‌های دو روز شمار: چاپ سررسید دو روز شمار، به معنای چاپ تقویم دو روز در یک صفحه از سررسید است.

4- مدل‌های هفتگی: در این نوع سررسیدها، روزهای هفته در دو صفحه قرار می‌گیرند.

5- مدل‌های سررسید ماهانه: چاپ سررسید ماهانه برای مواقعی است که روزهای هر ماه در یک یا دو صفحه قرار بگیرند. از این نمونه‌ها بیشتر به شکل چک لیست استفاده می‌کنند.

6- سررسید دستیار: تمامی روزهای هفته در یک صفحه قرار دارند بنابراین فضای کمتری برای نکات و یادداشت برداری وجود دارد. چاپ سررسید مدل هفتگی با جداول مخصوص برنامه ریزی است. ضمنا در انتها نیز چند صفحه به اطلاعات فنی و مهندسی اختصاص داده می‌شوند. خدمات قبل و پس از چاپ سررسید 1403 در چاپ و نشر توسعه دهندگان مجموعه چاپ و نشر توسعه دهندگان با سابقه طولانی در زمینه طراحی و چاپ انواع سررسید یا سالنامه برای استفاده شخصی یا هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی آمادگی کامل خود را برای دریافت سفارشات مشتریان عزیز اعلام می‌کند.

 

مشابه همیشه خدمات چاپ سررسید همراه با خدمات مخصوص قبل و بعد از چاپ است. این خدمات بر روی کیفیت و ظاهر مناسب و تأثیرگذار سالنامه‌ها اثر مثبت گذاشته و توانسته‌ایم رضایت بسیاری از کارفرمایان را جلب کنیم. مجموعه چاپ و نشر توسعه دهندگان با انواع خدمات قبل از چاپ مثل طراحی طبق سلیقه و نیاز شما و همچنین خدمات بعد از چاپ مثل درج برند و لوگو، صحافی و غیره در خدمت شماست. شما می‌توانید براساس راهنمای خرید گفته شده، قبل از ثبت سفارش چاپ سالنامه 1403، بهترین نمونه را از لحاظ جنس کاغذ، نوع جلد، سایز و سایر موارد انتخاب کنید. بهترین سررسید 1403 مناسب برای استفاده شخصی یا هدایای تبلیغاتی سازمانی را با بهترین قیمت و به شکل معمولی، فوری و غیر فوری دریافت کنید.

 

قیمت چاپ سررسید تبلیغاتی

سالنامه چاپ و نشر توسعه دهندگان با توجه به تنوع بالا در محصولات و تولید سالنامه و سررسید 1403 در تیراژ بالا، ابعاد و انواع مختلف از جمله سالنامه وزیری در مدل های یکروزه ، دو روزه ، دستیار، ماه شمار و هفته شمار این امکان را به شما می دهد که با توجه به نیاز خود مناسب ترین سالنامه را با کیفیت بالا تهیه نمایید.

قیمت چاپ سررسید سال 1403 توسط واحد تولید و چاپ سالنامه توسعه دهندگان برای تمامی شرکت ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی، ما در اینجا قیمت انواع سررسید سال 1403 که به قیمت مناسب و ارزان ارائه می شود آورده ایم. ما اینجا بر اساس تیراژ خریداری شده به مشتری درصد تخفیف ارائه میدهیم و سعی بر این داریم پایین ترین سود را برای زحمت خود در نظر داشته باشیم ، پشتیبانی رایگان از محصول طراحی و چاپ شده و بازگشت وجه پیش پرداخت در صورت نارضایتی مشتری یکی دیگر از مزایای خرید از تیم توسعه دهندگان آمل میباشد .

چاپ سررسید تبلیغاتی در واحد سالنامه چاپ و نشر توسعه دهندگان همه ساله با کیفیت ترین سالنامه ها را در کشور عرضه نموده و بسیاری از شرکت ها جهت ارائه سالنامه یا چاپ سررسید تبلیغاتی خود به تیم چاپ و نشر توسعه دهندگان اعتماد دارند. کافیست یکبار با ما تجربه تبلیغات درست را داشته باشید ، ما بهترین پیشنهادات را برای شما خواهیم داشت. برای مشاهده لیست قیمت های سالنامه 1403 کافیست روی هر کدام از نمونه کارهای بالا کلیک نمایید تا قیمت را مشاهده نمایید، ما در اینجا بر اساس تیراژ سررسید قیمت گذاری میکنیم . شما به صورت مستقیم در همین صفحه میتوانید به صورت پیش پرداخت سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایید ، در نزدیک ترین زمان کاری کارشناسان ما برای انجام و شروع کار با شما تماس خواهند گرفت .

 

چه زمانی برای چاپ سررسید مناسب است؟

هر چه زودتر، بهتر! امسال در آذر ماه و در برخی از سال ها دیماه ، تقویم سال رسمی سال 1403 منتشر گردید. از آن زمان به بعد، شما می توانستید سررسید سال جدید خود را سفارش دهید. (البته شرکت هایی که تیراژ سفارش آن ها بسیار بالا است، حتی قبل از آذرماه اقدام به سفارش گذاری کردند). ممکن است موکول کردن سفارش به پایان سال، شما را با مشکلاتی مواجه کند. مثلا تحویل دیرهنگام سفارش و عدم توانایی شما در رساندن آن به مشتریان ، تمام شدن موجودی برخی مدل ها، پایین آمدن کیفیت سفارش بر اساس حجم کاری و دیگر مشکلات و . . . پس اگر قصد خرید سررسید تبلیغاتی برای مشتریان خود را دارید، هر چه زودتر برای این کار اقدام کنید.

 

برای طراحی و چاپ سررسید چه مقدار زمان نیاز است ؟

زمان تولید سررسید تبلیغاتی به دو عامل بستگی دارد، یکی سطح اختصاصی بودن سفارش و دوم زمان سفارش. سطح اختصاصی بودن سررسید : برای مثال اگر تنها بخواهید لوگوی شرکت شما روی سررسید حک شود، این کار در ظرف چند روز امکان پذیر است. زیرا تولید کننده، لوگوی شما را روی سررسید از قبل صحافی شده حک کرده و آن را به شما تحویل می دهد. اما چنانچه بخواهید چند برگ کاغذ تبلیغاتی (در موقع صحافی) به سررسیدتان اضافه شود، قطعا این کار زمانبر تر خواهد بود. زیرا تولید کننده باید این کاغذها را چاپ کرده و سررسید را برای شما صحافی کند. همچنین در صورتی که بخواهید لوگوی شما در صفحات چاپ شده و یا سررسیدی اختصاصی برایتان چاپ شود، می بایست زمان اجرای این موارد را نیز به زمان تولید اضافه کنید.

زمان سفارش سررسید تبلیغاتی : چاپ و صحافی سفارش شما به تنهایی چندان زمان بر نیست. چیزی که تولید سررسید شما را طولانی می کند، سفارشات دیگری است که زودتر از سفارش شما ثبت شده و در انتظار تولید هستند. پس چنانچه دوست دارید چاپ سررسید شما زمان کمتری ببرد، سفارش آن را سریعتر ثبت کنید و فایل های خود را در زمانی کوتاه در اختیار تولید کننده قرار دهید تا سفارشتان جلوتر از بقیه قرار گیرد.

 

هزینه چاپ سررسید تبلیغاتی؟

هر کالایی در بازار قیمتی دارد ، سررسید نیز دارای بازه قیمتی گسترده ای با نوسانات ارزی داخلی است. قیمت سررسید تبلیغاتی به عواملی مانند قیمت کاغذ ، هزینه دستگاه های چاپ ، کیفیت ، طراحی و... و البته تیراژ سفارش شما بستگی دارد. سررسید های بسیار ارزان قیمت معمولا کیفیت پایینی هم دارند. سفارش سررسید بی کیفیت، باعث هدر رفتن پول شما شده و احتمالا اعتبار برند شما را تحت تاثیر قرار می دهد. سررسید گران قیمت نیز لزوما سررسید بهتری نیست. شاید عدم توانایی یا تجربه تولید کننده آن، باعث بالا رفتن هزینه آن شده باشد. شاید هم حاشیه سودی که تولید کننده برای خود در نظر گرفته خیلی زیاد است. شما میتوانید قبل از سفارش جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان توسعه دهندگان در ارتباط باشید ، البته ناگفته نماند تمام اطلاعات مورد نیاز و انواع سررسید را در بالا توضیح داده ایم . به هر حال شما می بایست سررسید با کیفیت را با قیمتی متناسب تهیه کنید. اگر تیراژ سفارشتان خیلی بالا است، حتما در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد ما به صورت اتوماتیک برای شما در سایت توسعه دهندگان تخفیف تیراژ گذاشته ایم و اتوماتیک محاسبه میکند اگر تخفیف بیشتری نیاز داشتید حتما با مدیریت در ارتباط باشید قطعا با شرایط اقتصادی بی جواب نخواهید ماند .

البته فریب افرادی که حاضرند در هر تیراژی به شما تخفیف های بزرگی بدهند را نخورید. تخفیف بی علت نشان دهنده این است که فروشنده در ابتدا، قیمت کالا را بیشتر از آنچه هست به شما اعلام نموده است.

 

چگونه سررسید با کیفیت را تشخیص دهم؟

کیفیت سررسید به عوامل متفاوتی مانند کیفیت جلد، کیفیت چاپ، کیفیت صحافی و جلد چسبانی، و کیفیت بقیه مواد اولیه مورد استفاده بستگی دارد که بسیار دشوار است. ابتدا می بایست نمونه سررسید تولید کنندگان گوناگون را تهیه کنید. سپس با بررسی مواردی مانند نوع جلد، دقت در جلد سازی، کیفیت چاپ، یکدست بودن چاپ، محکم بودن صحافی و . . . انتخاب های خود را محدود کنید. در هنگام بررسی، اصلا خود را محدود نکنید. اگر نیاز بود، سررسید را در سخت ترین شرایط ممکن قرار دهید تا ببینید آیا توان تحمل آن ها را دارد یا خیر. اگر در مورد کیفیت صحافی شک دارید، جلد سررسید نمونه را جدا کنید تا بررسی جزئیات صحافی برایتان آسان تر شود. در نهایت ممکن است مجبور شوید هزینه سررسید از بین رفته را که به امانت در دست شما بود را پرداخت کنید. اما این بهتر از آن است که در انتخاب اشتباه شما موجب ضرر مالی شرکتتان گردد. اگر شخصی را می شناسید که در امر سفارش سررسید، مهارت و تجربه دارد، حتما از او در مورد چاپ سررسید سال آتی خود کمک بگیرید.

 

چگونه نمونه چاپ شده سررسید تبلیغاتی را فراهم کنم؟

ما در سایت توسعه دهندگان میتوانیم تمامی محصولات خود را به صورت تک و تیراژ بفروش برسانیم ، کافیست در سایت توسعه دهندگان محصول خود را انتخاب کرده و خرید اینترنتی امن با یک عدد محصول انجام بدید ، کارشناسان ما کمتر از 72 ساعت برای شما ارسال خواهند کرد . آیا اصلا سررسید تبلیغاتی را در لیست هدایای تبلیغاتی خود قرار دهم؟ در مورد جذابیت و کارایی سررسید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، نظرات متفاوتی وجود دارد.

 

صحافی سررسید تبلیغاتی 1403

صحافی سررسید در توسعه دهندگان بصورت تمام اتومات بدون دخالت دست و نفر می باشد که به جرات می توان گفت بی رقیب است. مشکلات چاپ سررسید بهترین روش برای جلوگیری از این مشکلات چاپ و تولید سررسید تبلیغاتی، دقت نظر در انتخاب تولید کننده سررسید است. برای این کار می توانید از منابعی مانند اینترنت، نمایشگاه ها و مجلات تخصصی بهره بگیرید.

یکی دیگر از راه های انتخاب تولید کننده خوب، بهره گیری از تجربیات شرکت های دیگر است. اگر از دیگران سررسیدی هدیه گرفته اید و از کیفیت و طراحی آن راضی هستید، می توانید به راحتی تولید کننده آن را پیدا کرده و چاپ سررسید خود را به او بسپارید. برای پیدا کردن تولید کننده، چند صفحه اول سررسید را به دقت ورق بزنید. اغلب تولید کنندگان، نام و لوگوی خود را در ابتدای سررسید چاپ می کنند. اگر لوگوی تولید کننده را پیدا نکردید، با شرکتی که آن را به شما هدیه داده تماس بگیرید و از آنها در این مورد سوال کنید.

 

تولید سررسید تبلیغاتی

تولید سررسید تبلیغاتی و پخش سررسید 1403 در توسعه دهندگان سررسید محصول مورد علاقه ایرانیان است. از سال 1389 توانستیم با گردآوری پرسنل حرفه ای به تولید سررسید و تولید سالنامه و تولید تقویم رومیزی بپردازیم. از همان ابتدا به خلاقیت و کیفیت بالا و مشتری مداری اعتقاد داشتیم و با استفاده از کارشناسان حرفه ای در حوزه طراحی ، چاپ ، تولید ، فروش توانستیم نزدیک به دو دهه در این حوزه پر رقیب ماندگار باشیم. هرساله با نزدیک شده به پایان سال بازار تولید سررسید داغ می شود و شرکت ها و سازمانها با چاپ و حک آرم و لوگو بر روی آن برای گیفت آخر سال خود استفاده میکنند. این رسم سالیان سال است که در کشور ما وجود داشته و به نوعی می توان گفت بخشی از عیدی آخر سال شده. تولیدات چاپ و نشر توسعه دهندگان با تنوعی وسیع از سررسید 1403 توانسته همه سلایق و نیازها را برطرف نماید و با استفاده از جدیدترین ماشین آلات روز ، برند و لوگوی مشتریان را بر روی آن حک کند.

در این راستا سایت چاپ و نشر توسعه دهندگان برای راحتی مشتریان عزیز راه اندازی و حتی میتوان در تیراژ های مختلف با درصد تخفیفات گوگناگون به صورت کاملا اتوماتیک برای شما مشتری گرامی فراهم شده است . تولید و چاپ انواع سررسید تبلیغاتی سالهاست که جزو اصلی ترین استراتژی تبلیغاتی برند ها، صنایع، صنف ها، سازمان ها و شرکت ها بوده است. همانطور که میدانید، کیفیت در امر چاپ انواع هدایای تبلیغاتی از جمله انواع سررسید ها، با گرفتن نتایج مثبتِ ارائه هدیه تبلیغاتی به مخاطب تاثیری مستقیم دارد، بنابراین در امر انتخاب تولید کننده سر رسید تبلیغاتی نهایت دقت را داشته باشید. بدون شک این تبلیغات بدون نتیجه نخواهد ماند و در نظر داشته تبلیغات هزینه نیست .

چاپ و نشر توسعه دهندگان آمادگی دارد بدون دخالت دلال تولید سررسید را بصورت مستقیم به تمامی سازمان ها و ارگان ها، بانک ها ، ادارات دولتی و خصوصی ، شرکت ها و موسسات بصورت ۲۴ ساعته عرضه مستقیم نماید.

 

سفارش چاپ سررسید 1403

مجموعه چاپ و نشر توسعه دهندگان انواع مختلفی از سررسیدها را در جلدهای گوناگون ارائه می کند که می توانید برای سفارش سررسید 1403 اقدام کنید. توسعه دهندگان به دلیل عرضه محصولاتی که دارای کیفیتی بی نظیر و خاص با قیمت بسیار مناسب هستند، توانسته در طول چند دهه فعالیتی که در این زمینه داشته ، بهترین بازدهی را داشته باشد و بازخورد چشم گیری از مشتریان داشته است. از مهم ترین ویژگی هایی که محصولات این مجموعه دارد این است که به دلیل تنوع گوناگون سررسیدهای تبلغاتی ، سلیقه بسیاری از مشتریان را در نظر می گیرد. طبیعی است که تولیدکنندگان سررسید تبلیغاتی در اواسط سال تمامی برنامه ریزی های لازم را برای انجام سفارش سررسید 1403 انجام دهند تا در روزهای پایانی سال مشکلی برایشان پیش نیاید.

 

خرید سررسید تبلیغاتی ارزان 1403

اگر شما قصد خرید سررسید تبلیغاتی ارزان قیمت در تیراژ بالا را دارید قطعاً قیمت پایین تر می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود و در تعداد بالا سررسید تبلیغاتی ارزان در قیمت نهایی بیشتر به چشم می آید. در تعیین قیمت چاپ سررسید عوامل مختلفی مانند کیفیت ، طراحی و تیراژ در تعیین قیمت تاثیر گذارند. در چاپ سررسید تبلیغاتی معمولاً کیفیت حرف اول را میزند و اگر شما قصد خرید سررسید ارزان را دارید بهتر است به کیفیت آن بسیار دقت کنید تا پول شما هدر نرفته باشد. تیم چاپ و نشر توسعه دهندگان تلاش میکند تا با حداقل سود سررسید ارزان 1403 را با کیفیتی بالا و متریال عالی تولید کند و برند خود را اعتبار ببخشد . در نظر داشته باشید سیستم فروش سررسید تبلیغاتی در سایت به صورت اتوماتیک انجام و بر اساس تیراژ خرید شما درصد تخفیف اعمال میکند تیم توسعه دهندگان سه رکن (کیفیت انجام کار ، تولید و سرعت عمل ، حداقل قیمت بازار) را به صورت مستقیم مورد هدف قرار داده است . چاپ سررسید ارزان تبلیغاتی از هدف های مهم ما در سال 1403 می باشد که قصد داریم با چاپ سررسید تبلیغاتی هر شرکت با قیمتی ارزان به کار تبلیغاتی آن رونق ببخشیم.در چاپ سررسید ارزان از مواد بی کیفیت استفاده نمی شود بلکه ما در این راستا سعی کرده ایم برای جلب رضایت مشتری و حفظ مشتریان قبلی خود سود فروش سررسید را کمتر از سایر شرکت های چاپ دریافت کنیم.

 

گروه چاپ و نشر توسعه دهندگان هم پس از اعلام کردن تقویم رسمی برای چینش و صفحه بندی داخل سررسید اقدام می کند که بلافاصله بعد از آن به تولید و چاپ برسد و در سریع ترین زمان در اختیار مشتریان قرار بگیرد.همان طور که می دانید شرکت های تبلیغاتی در هر سال پس از تولید و چاپ سررسید 1403 تمام محصولات را در سایت بارگذاری می کنند تا امکان خرید آنلاین سررسید برای همگان با قیمت تعداد و تیراژ و درصد تخفیف در تیراژ را با قیمت پخش فراهم شود. فروش سررسید تبلیغاتی چاپ و نشر توسعه دهندگان با بیش از چندین دهه سابقه در زمینه فروش سررسید تبلیغاتی (سالنامه تبلیغاتی) توانسته بهترین رتبه را در زمینه کیفیت چاپ سررسید تبلیغاتی داشته باشد و سال هاست که مشتریان خود را از خرید و چاپ سالنامه تبلیغاتی راضی نگه داشته است. سررسید های لوکس تبلیغاتی و جذاب با قیمت ارزان این تیم حرفه ای می‌تواند به عنوان یک هدیه ارزشمند محسوب شود. شما می توانید نمونه های سالنامه تبلیغاتی چاپ و نشر توسعه دهندگان را در این صفحه مشاهده نمایید و سفارش خرید دهید.

 

تلفن سفارش به صورت عمده : 09120558785
تلفن سفارش به صورت تک: 09120606601
دفتر آمل : خیابان امام خمینی، نبش آفتاب 74، ساختمان اکسین پزشکان طبقه اول. تلفن: 01144443686

دفتر تهران : خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، کوچه شهید ترکش دوز، پلاک 3، طبقه 3 - تلفن: 02122029268
ایمیل: etdbook@gmail.com

...لطفا کمی صبر کنید