IMG-LOGO

چاپ تقویم رومیزی

به خوبی می‌دانیم که یک تقویم رومیزی 1403 در گوشه‌ی میز کار جا خوش می‌کند و تا پایان سال، نماینده‌ی برند شما در نزد مشتریان خواهد بود. مسئله زمانی پیچیده می‌شود که علاوه بر شما، سایر شرکت‌ها هم به این ریسمان نجات‌بخش چنگ می‌زنند و شاید مخاطبان شما چند تقویم رومیزی را به طور همزمان از چند برند مختلف دریافت کنند. بنابراین خرید تقویم رومیزی فانتزی با ظاهری متمایز و خلاقانه است که می‌تواند شما را پیروز این میدان رقابت کند و تقویم ۱۴۰۲ از برند شما را در دکوراسیون اداری ماندگار نماید. به بیانی دیگر، یک تقویم رومیزی اداری با شمشیر و سپر به جنگ رقبا نمی‌رود بلکه لباس رزم اوست که پرچم پیروزی‌اش را به اهتزاز درمی‌آورد.

ما در چاپ و نشر توسعه دهندگان باور داریم که با هم برنده‌ایم و رضایت مشتریان شما، یک بازی برد - برد برای ما و شما است. به همین دلیل است که‌ در مرحله‌ی مشاوره برای خرید تقویم رومیزی ، درباره‌ی پارامترهای مختلف صحبت می‌کنیم و برآیندی از سلیقه‌ی شما و نیاز مشتریانتان را پیشنهاد می‌دهیم. برای آشنایی بیشتر با انواع تقویم رومیزی، جزئیاتی را در ادامه بیان می‌کنیم.

 

چاپ تقویم رومیزی 1403

 چاپ تقویم رومیزی که اطلاعات کاملی از رویدادها و اتفاقات فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و مذهبی یک سال را به نمایش می گذارد، می تواند در نقش ابزار بازاریابی کارآمد، برای تبلیغ یک محصول یا ارائه خدمت نیز ظاهر شود. از تقویم های رومیزی می توان برای تقویت و بهبود یک کسب و کار خاص استفاده کرد. در واقع یکی از ایده های خلاقانه در بازاریابی به کارگیری از تقویم رومیزی است که در موقعیت های خاص می توان از وجود آن بهره لازم را برد. به جرات این مدل از تبلیغات را می توان یکی از موثرترین شیوه بازاریابی دانست چرا که با کمترین هزینه، دستاوردهای خوبی را برای توسعه دهندگان سازمان ها، شرکت ها و یا صاحبان هر نوع حرفه ای دیگر به ارمغان خواهد آورد.

 

نوع پایه در تقویم رومیزی اداری

 معمولا سه نوع پایه برای تقویم رومیزی اداری به کار می‌رود و هرکدام قیمت تقویم رومیزی را به نوعی دستخوش تغییر می‌کنند:

چاپ تقویم رومیزی با پایه سلفونی (مقوا با روکش سلفون)
چاپ تقویم رومیزی اداری با پایه گالینگور (مقوای سخت)

 

چاپ تقویم رومیزی 1403 با پایه چوبی

دو مدل اول، از نظر استحکام با هم فرق می‌کنند و از نظر ظاهری هیچ‌کدام بر دیگری برتری مطلق ندارد. تقویم رومیزی با پایه گالینگور، استقامت بالاتری در ایستا بودن دارد و همچون برج آزادی محکم و استوار در سر جای خود باقی می‌ماند؛ اما تقویم رومیزی با پایه سلفونی، مثل پل معلق نهج‌البلاغه است که‌ ماهیت آن با تزلزل آمیخته است و با تکان‌های احتمالی، لغزش‌هایی دارد. البته اگر قیمت تقویم رومیزی را در تصمیم‌گیری دخالت دهیم و به‌صرفه بودن را لحاظ کنیم، جای آن‌ها عوض می‌شود و تقویم رومیزی اداری با پایه سلفونی، کمتر خرج برمی‌دارد.

مورد سوم، یعنی تقویم رومیزی 1403 با پایه چوبی، از نظر زیبایی در کانون توجه قرار می‌گیرد و پایه را به یک عنصر تأثیرگذار در جذابیت بصری تقویم تبدیل می‌کند. طبیعی است که استفاده از چوب باعث بالا رفتن قیمت تقویم رومیزی اداری می‌شود.


نوع صحافی تقویم رومیزی

صحافی صفحات تقویم رومیزی معمولا به صورت فنر است. به رأی طراحان و فعالان بازار تبلیغات، فنر دوبل بهترین نوع صحافی برای این هدیه تبلیغاتی محسوب می‌شود.‌ در اکثر تقویم‌های 1403 محل قرارگیری فنر در قسمت بالای تقویم رومیزی است ولی در نمونه‌هایی همانند تقویم رومیزی ملل، شیرازه‌ی تقویم در قسمت پایین آن قرار گرفته است. فنر فلزی، متداول‌ترین صحافی برای تقویم رومیزی اداری است؛ البته امکان استفاده از فنرهای پلاستیکی هم وجود دارد.

 


از زمانی که عبدالغفارخان نجم‌الدوله تقویم هجری شمسی را بر اساس تاریخ هجرت پیامبر اکرم از مکه به مدینه استخراج کرد، حضور تقویم در زندگی ایرانیان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد. شاید به ندرت بتوان کسی را پیدا کرد که در زندگی روزمره خود از تقویم استفاده نکند. در دنیای مدرن و با گسترش تکنولوژی، اغلب افراد برای مشاهده تاریخ و مناسبت‌های رسمی از تقویم‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند ولی همچنان نسخه فیزیکی تقویم‌ها طرفداران خاص خود را دارد. تقویم‌ها در انواع مختلف تولید می‌شوند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها، تقویم رومیزی است.

 

ضمانت چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۲


گروه چاپ و نشر توسعه دهندگان، با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته در تمام مراحل چاپ و تولید انواع سررسید 1403 و تقویم رومیزی 1403 بدون دخالت دست، محصولات خود را با تضمین کیفیت تولید کرده و با توجه به رزومه ی خود که شامل همکاری با برند های برتر کشور است، این تعهد را برای مشتریان عزیز خود سرلوحه قرار داده است. کلیه هدایای تبلیغاتی ، ست های مدیریتی، چاپ تقویم رومیزی و خدمات گروه سالنامه چاپ و نشر توسعه دهندگان با گارانتی چاپ و تولید به مشتریان خود ارائه می شود که این موضوع از مزیت های رقابتی شرکت چاپ و نشر توسعه دهندگان در ضمینه هدایای تبلیغاتی می باشد.

 

برند خود را در چاپ تقویم رومیزی حرفه ای نشان دهید

انواع تقویم رومیزی با مدل و طرح های گوناگون می تواند بهترین گزینه برای معرفی محصولی خاص و یا ارائه خدمت باشد. وقتی که شما برند کسب و کار خود را بر روی تقویم رومیزی خاص چاپ می کنید خیلی ظریف و ساده به مخاطبان خود نشان می دهید که شما در شغل تان متخصص، متعهد، جدی و حرفه ای هستید. این عوامل از نظر روانشناسی می تواند ذهنیتی مثبت نسبت به شما و برندتان در مخاطب ایجاد کند. بسیاری از مشتریان تمایل دارند قبل از این که از محصول و یا خدماتی استفاده کنند، قدری با تخصص و تجربیات سازمان و یا شرکت شما آشنا شوند، از این رو می توانید با چاپ تقویم رومیزی و درج فعالیت های شرکت، نام و نشان تجاری خود را در دست مشتری قرار دهید.


از عمده دلایل چاپ تقویم رومیزی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رونق بخشیدن به کسب و کار: بی تردید اولین هدفی که صاحبان کسب و کار با چاپ تقویم رومیزی دنبال می کنند توسعه و رونق بخشیدن به کسب و کار خود به منظور رسیدن به درآمدی ایده آل و دلچسب است. این ابزار می تواند همانند پلی بین محصول و مشتری ارتباط ایجاد کند. قادر است که مشتری را از کسب و کار آگاه کند. این امر باعث می شود که مشتری به سمت محصول و یا خدمات ارائه شده جذب شود. این کشش و جاذبه از سوی مشتری با کسب درآمدی بیشتر همراه خواهد بود.
صرفه اقتصادی: به جرات می توان گفت که چاپ تقویم رومیزی یکی از روش های ایده آل بازاریابی است چرا که در کنار کم هزینه بودن تقویم از بازدهی و نتیجه ای قابل قبول برخوردار است. از این رو چاپ آن بی شک با صرفه اقتصادی همراه خواهد بود.
منبع ارزشمند اطلاعات: چاپ تقویم رومیزی همچون منبعی از اطلاعات، قادر است که مخاطب را از محصول، نام و نشان تجاری، نوع کسب و کار، خدمات ارائه شده و ... آگاه سازد. کیفیت چاپ در تقویم رومیزی اگر بالا باشد به خوبی می تواند ارزش برند را به تصویر بکشاند و آن را در قلب و ذهن مخاطب ماندگار نماید.
ایجاد اعتماد: به هنگام فروش یک محصول و یا ارائه خدمات، یک فروشنده و یا مدیر باید بیشترین تمرکز خود را بر روی جلب نظر مشتری و ایجاد اعتماد در وی بگذارد. چاپ تقویم رومیزی به خوبی می تواند از عهده این مسئولیت برآید. این ابزار تبلیغاتی ارزان اگر به درستی طراحی شده باشد می تواند پیامی به مشتری ارسال کند که کار شما با کیفیت، حرفه ای، قابل اعتماد و دارای هویت و شخصیت است. تقویم رومیزی به خصوص برای آن دسته از کسب و کارهایی که به صورت خدماتی فعالیت می کنند می تواند در ایجاد برندی قابل اطمینان بیشترین تاثیر را داشته باشد.

 

چاپ تقویم رومیزی یا تقویم دیجیتال

امروزه شما می توانید در منازل نیز شاهد وجود دست کم یک تقویم با ظاهر متفاوت باشید. قبل از اینکه به سراغ مزایا و برتری تقویم رومیزی نسبت به دیجیتال برویم باید توجه کنیم که، سفارش تقویم رومیزی یا سالنامه جهت تبلیغ و رساندن آن به دست افراد مختلف یک نوع بازاریابی موثر و مناسب به حساب می آید. سازمان ها و شرکت های مختلفی وجود دارند که سعی می کنند به این واسطه، صدای بِرند و گستردگی خدمات یا محصولات شان را به سمع و نظر مردم برسانند. جالب نیست؟

استفاده از تقویم برای ترویج نام و آوازه شرکت شما یک راه عالی برای یادآوری کسب‌ و کار شما به دیگران است. شخصی که تقویم رومیزی با نام و لوگو شرکت یا سازمان ( کسب و کار) شما را تهیه می کند با هر بار نگاه به آن، نام و حوزه فعالیت تان به چشم هایش تازه شده و به نوعی این را می توان یک تبلیغ ثابت و سالانه نیز در نظر گرفت.

 

 

چاپ تقویم رومیزی روزشمار

تقویم و روزشمار راهی برای حفظ کردن حساب روزها می باشد. روزهای هفته و ماه و حتی ترتیب روزها در سال، درتقویم و روزشمار قابل مشاهده است. اطلاعات حاشیه ای نظیر وقایع تاریخی، ساعات طلوع و غروب، طول روز و اطلاعات نجومی در برخی تقویم و روزشمارها مشاهده می شود. طراحی تقویم و روزشمار ها به سه صورت است که تقویم رومیزی،تقویم دیواری و تقویم کتابی یا همان سررسید نام دارند. همه این موارد می توانند به صورت اختصاصی با طرح دلخواه شما طراحی شوند.

چاپ تقویم های رومیزی به صورت تقویم روزشمار 1403، تقویم هفتگی 1403، تقویم ماهانه 1403 تولید می شوند.

 

چاپ تقویم رومیزی روزانه 1403


این نوع تقویم به تقویم های عباسی مشهور می باشند. شما می توانید از این تقویم ها به عنوان کاغذ های یاداشت، تقویم روزانه استفاده کنید. این نوع تقویم به برنامه ریزی روزانه شما کمک بسزایی می کند.

 

چاپ تقویم رومیزی هفتگی 1403


تقویم های هفتگی اکثر به گونه ای طراحی شده اند که شما یاداشت های روزانه خود را به صورت مختصر یاداشت کنید. این نوع تقویم فستیوال های جهانی را برای شما نمایش می دهد.

 

چاپ تقویم رومیزی ماهانه 1403


تقویم های عرف بازار می باشد که در یک برگ یک ماه را به شما نمایش می دهد. این نوع تقویم در مدل های 7 برگی، 12 برگی، 13 برگی تولید و عرضه می شوند. همچنین مناسبت های هر ماه در پایین تقویم چاپ می شوند.

 

چاپ تقویم تبلیغاتی بر اساس جنس پایه


تقویم های رومیزی تبلیغاتی از نظر جنس به صورت تقویم رومیزی پایه سخت، تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی پایه ایندر برد، تقویم رومیزی چوبی-پلکسی، تقویم یاداشت دار و تقویم رومیزی سه بعدی طراحی و تولید می شوند.

تقویم های رومیزی تبلیغاتی در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. بعضی از انواع تقویم های رومیزی تبلیغاتی دارای قسمتی برای یادداشت برداری و نوشتن اتفاق های مهم و در اکثر این تقویم ها سال شمسی، قمری و میلادی همراه با هم ذکر شده است. البته درپایین صفحات بیشتر تقویم های رومیزی تبلیغاتی روز های تعطیل سال شمسی به همراه دلیل تعطیلی درج شده است. شرکت ها می توانند متقاضی چاپ تصویر شرکت خود یا نام، آدرس و مشخصات برند خود روی تقویم رومیزی تبلیغاتی(تقویم رومیزی اختصاصی) باشند. بعضی از تقویم های رومیزی تبلیغاتی همه این ویژگی ها را با هم دارا هستند. تقویم های رومیزی معمولا از پایه های مقوایی، کتان، گالینگور، چرمی، چوبی، پارچه و ... ساخته می شوند، که قیمت این تقویم ها بر اساس جنس صفحات تقویم، تعداد صفحات تقویم، جنس پایه تقویم و عکس ها و مشخصاتی که از شرکت ها و ارگان ها روی عکس چاپ می شود متغییر می باشد. اکثر شرکت های تبلیغاتی تقویم های رومیزی را به صورت طرح های متفاوت چاپ می کنند و شما در صورت انتخاب یکی از آن ها می توانید بر روی پایه تقویم موارد دلخواه خود را چاپ کنید.

 

چاپ تقویم رومیزی ارزان و انواع تقویم رومیزی بر اساس تعداد برگه ها


معمولا تقویم رومیزی به صورت ماه شمار است یعنی هر برگ آن به یک ماه اختصاص دارد و پشت آن بسته به نوع آن که می تواند از نوع تقویم رومیزی هخامنش، تقویم رومیزی کلاسیک، تقویم رومیزی ایران و جهان، تقویم رومیزی مینیاتور، تقویم رومیزی اسلیمی و تقویم رومیزی فانتزی باشد تصاویر زیبای مربوطه چاپ می شود. یک برگ هم مختص تبلیغات شرکت است یا به عنوان جلد آغازین از آن استفاده می شود. پس تعداد برگ های آن 13 مورد می شود. تقویم ها را می توان به صورت تک برگ که کل تقویم در یک صفحه نقش می بندد تولید کرد یا می توان به صورت چهار برگ که بر اساس فصل است تولید کرد یعنی هر برگ مخصوص سه ماه باشد و یا به تعداد 53 برگ باشد یعنی به صورت هفتگی طراحی می شود. ابعاد تقویم دیواری معمولا به اندازه برگه A3 است و یا ممکن است این ابعاد به شکل مربع، مستطیل یا ابعاد آزاد دیگر تغییر یابد. مهم است که برگه های تقویم رومیزی از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا محبوبیت این نوع تقویم حفظ شود و بتواند در طول یک سال دوام بیاورد. برگه های تقویم رومیزی از جنس یووی، کاغذ طرح دار کتان، طرح سوزنی، سلفون مات، سلفون براق، کاغذ گلاسه و کاغذ کارتی و طرح چرم می تواند باشد که گرماژهای مختلف 80گرم، 135گرم، 100گرم و .... است. قطعا با تغییراتی که در بالا ذکر شده و انتخاب گزینه های پایین تر قیمت تقویم رومیزی ارزان تر خواهد شد ، برای اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان توسعه دهندگان در تماس باشید.

 

چاپ تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی اداری معمولا در اداره ها و هرکدام بر روی یک میز قرار می گیرد که برگه های کوچک بوده و بر پایه های مخصوص از جنس فلزی و پلکسی قرار می گیرد تعداد برگه های این تقویم رومیزی 365 صفحه بوده یعنی هر روز آن در یک صفحه قرار می گیرد و جای یادداشت های روزانه برای کسانی که آن را روی میز خود قرار می دهند را داراست.چاپ تقویم رومیزی اداری فضای تبلیغ شما می تواند برروی پایه ها به صورت لیزر یا حک شود و یا با پلاک روی آن اعمال شود و یا حتی شما می توانید برگه های تقویم رومیزی سال 1403 را با آرم و لوگوی شرکت چاپ کرده و در پایه ها قرار دهید.

تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی اداری یک دسته‌بندی کلی برای تقویم‌های رومیزی است که چند زیرمجموعه دارد. اکثر این مدل تقویم‌ها به صورت ایستاده طراحی می‌شوند و فقط تفاوت‌هایی در جزئیات دارند. طراحی تقویم رومیزی اداری جای مانور زیادی دارد. مثلا تقویم رومیزی آرک قالب‌های مرسوم تقویم را به هم زده است و در شکل مثلث طراحی شده که بیش از هرچیز تمایز را در چشم مخاطب پررنگ می‌کند.

تقویم‌های رومیزی اداری معمولا در ابعاد مستطیل تولید می‌شوند و به صورت افقی (طول بیشتر) یا عمودی (ارتفاع بیشتر) روی میز قرار می‌گیرند؛ اما مدل‌های دیگری مثل تقویم رومیزی خشتی هم وجود دارد که در اندازه‌ی مربع طراحی می‌شود.

 

هدیه تقویم رومیزی اداری

یکی از کاربردی‌ترین تقویم‌های رومیزی اداری نوع ضخیم آن می‌باشد. مقوای ضخیم و همچنین ضد آب، جنس به‌کاررفته در این نوع از تقویم‌های رومیزی اداری می‌باشد. درواقع تقویم رومیزی جادار با برخورداری از محلی مخصوص برای قرارداد وسایل مختلف ازجمله کارت ویزیت، خودکار و خودنویس می‌تواند گزینه‌ای مناسب به‌عنوان هدیه تبلیغاتی نفیس تلقی شود.

در این دست از تقویم‌ها برای قرارداد انواع کارت ویزیت بخش خاصی تعبیه‌شده است. این تقویم‌ها با ظاهری بسیار زیبا و کلاسیک با حالت عمودی و افقی قابل‌استفاده می‌باشند. برای قراردادن خودکار نیز می‌توان از این نوع تقویم‌های رومیزی اداری جادار استفاده نمود. وزن بالای این دسته از تقویم‌ها نسبت به مدل‌های دیگر بسیار مهم است. هزینه مناسب این دسته از تقویم‌ها در کنار تبلیغات گسترده‌ای که می‌توان از طریق آن‌ها به انجام رساند به‌عنوان مزیت‌های اصلی آن‌ها شناخته می‌شود.

 

چاپ تقویم رومیزی اداری یادداشت دار


از پرفروش‌ترین تقویم‌های رومیزی اداره ای می‌توان به ‌نوع یادداشت دار آن اشاره نمود. طرح به‌کاررفته در این نوع از تقویم‌های رومیزی می‌تواند در میزان قیمت و هزینه آن تأثیرگذار باشد.

برگه‌های به‌کاررفته به‌عنوان محلی برای یادداشت نمودن در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل طراحی می‌باشند. مدل‌های مختلفی از این نوع تقویم رومیزی اداری قابل طراحی و تولید می‌باشند که بنا به درخواست سفارش‌دهنده می‌توان این موارد را مورد استفاده قرارداد. رنگ پایه این دست از تقویم‌های رومیزی از دیگر عواملی است که افراد می‌توانند آن را با توجه به سلیقه خود تعیین کنند.

تقویم رومیزی ارزان

تقویم رومیزی اداری از نوع چوبی
یکی از معروف و محبوب‌ترین تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی 1403 تقویم رومیزی اداری، نوع چوبی آن است که از جنس ام دی اف می‌باشد. از نکته مهم در این رابطه می‌توان به نوع سفارشی آن برای قرار دادن محلی برای یادداشت اشاره نمود. شما عزیزان می‌توانید در زمان سفارش این دست از تقویم های رومیزی اداری برای بسته‌بندی آن از گزینه‌های مختلفی از جمله بسته‌بندی جعبه‌ای و سلفونی استفاده نمایید.

سبک بودن و انتخاب رنگ‌های به‌کار رفته در مورد آن‌ها از مزیت‌های این دست از انواع تقویم های رومیزی اداری محسوب می‌شود. اگر به دنبال تقویمی زیبا و شکیل با مکان‌های مخصوص برای قراردادن انواع کارت ویزیت هستید ما به شما چاپ تقویم رومیزی اداری چوبی را پیشنهاد می‌کنیم. برای اطلاع از قیمت چاپ تقویم رومیزی چوبی با مجموعه تبلیغاتی توسعه دهندگان تماس بگیرید.

تلفن سفارش به صورت عمده : 09120558785
تلفن سفارش به صورت تک:   09120606601

 


تقویم رومیزی 1403 چگونه تولید می شود؟

ابتدا برگه های تقویم باید به وسیله طراحان مجرب طراحی گردد. این امر باید از دقت کافی برخوردار باشد زیرا که تمام زیبایی تقویم شما به این قسمت بستگی دارد. در قسمت طراحی باید حتما کادر اطمینان برای تقویم خود بگذارید. این کار باعث می شود عکس و متن شما در برش بریده نشود. پس از مرحله طراحی باید طرح شما برای لیتوگرافی ارسال شود تا زینک تقویم شما گرفته شود. زینک ها کیفیت متفاوتی دارند ولی به طور میانگین هر زینک قابلیت تا چاپ 20000 عدد کار را دارد. معمولا در کارهای بالاتر از 20000 عدد زینک را طی فرآیند زینک سوزی باعث مقاومت بیشتر زینک می شود. پس از این مرحله زینک و کاغذ برای چاپ به چاپخانه ارجاع داده می شود. برخی چاپخانه ها هزینه چاپ را کمتر از همکاران می گیرند ولی چاپ آن ها کیفیت لازم را ندارد و طرح ارسالی شما تغییر رنگ پیدا می کند. مجموعه چاپ آنلاین این اطمینان را به شما می دهد که طرح ارسالی شما بدون هیچ تغییر رنگی چاپ شود. پس از چاپ، برگه های تقویم به وسیله دستگاه برش بریده می شود و برای مرحله صحافی آماده می شود. در ادامه شما را با جلد تقویم رومیزی آشنا می کنیم.


چاپ تقویم رومیزی 1403

از دیگر هدیه های تبلیغاتی که می توان برای تبلیغات در کنار سررسید و دیگر محصولات تبلیغاتی می توانند شرکت ها و ارگان های دولتی ازآن استفاده کنند و آن را برای تبلیغات خود به مشتریان خود اهدا کنند چاپ تقویم رومیزی 1403 است. مجموعه تبلیغاتی توسعه دهندگان می کوشد تا بهترین تقویم رومیزی را با بالاترین کیفیت و بهترین متریال و طراحی را برای شما فراهم کند و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. امسال هم مثل سال های گذشته تلاش می کند تقویم رومیزی سال 1403 با قیمتی مناسب برای ارائه گرد هم آورد.
با توجه به اینکه با شروع سال نو تقویم رومیزی سازمان‌ها نیز با تغییراتی به چاپ می‌رسد، می‌توان به این نکته اشاره کرد که انتخاب ابعاد برای این دسته از تقویم‌های تبلیغاتی از هیچ محدودیتی برخوردار نیست. افراد می‌توانند ابعاد موردنظر خود را برای چاپ تقویم به تولیدکنندگان و صحافان تقویم ارائه دهند.


چاپ کاور تقویم رومیزی:

تقویم‌های رومیزی به‌جز پایه و صفحات از قسمتی به نام کاور نیز تشکیل‌شده‌اند. اغلب این برگه با رنگ و جنس پایه‌ها یکسان انتخاب می‌شوند تا طراحی تقویم زیباتر جلوه کند. در بخشی از این کاور اطلاعاتی در رابطه با معرفی برند و سازمان مربوطه حک می‌شوند و در قسمت پشت آن معمولاً برند مربوطه به‌صورت تزیین‌شده یا طلاکوب شده روی کاور حک می‌شود.

 

چاپ پایه تقویم رومیزی:

پایه‌های تقویم رومیزی با توجه به این که از نوع سخت و یا نرم تولید می‌شوند از طراحی‌های مختلفی در آن‌ها استفاده می‌شود. در پایه‌های غیر سخت معمولاً از پشت و روی صفحات برای چاپ استفاده می‌شود. نکته مهم در زمان چاپ پایه تقویم رومیزی این است که می‌توان از برند و لوگوی شرکت در روی پایه استفاده نمود. با توجه به این موضوع می‌توان از طلاکوب، پلاک فلزی، نقره‌کوب و چندین مورد دیگر برای تزئین لوگو روی پایه تقویم‌های رومیزی استفاده کرد.

با توجه به نوسانات قیمت کاغذ، پایین بودن قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، یکی از محصولات شرکت ما چاپ تقویم رومیزی ارزان قیمت می‌باشد. سالیان سال است که شرکت ما مشغول انجام این فعالیت می‌باشد و در تلاش است به کیفیت و مرغوبیت تولیدات خود بیفزاید. هر ساله با نزدیک شدن به سال نو خرید اینترنتی تقویم رومیزی 1403 نیز شروع می شود. و مجموعه ما تمام تلاش خود را می کند تا در اسرع وقت خرید های اینترنتی را در کمترین زمان به دست مشتریان خود برسانیم.


چاپ تقویم رومیزی سال 1403

در حالی که خوشحال خواهیم شد که تقویم کامل سال 1403 را به شما اعلام کرده و پیشنهاد می دهیم. می توانید در حالی که تقویم رومیزی اختصاصی و سفارشی خود را برای سال 1403 به چاپ می رسانید، از برنامه ریزی آسان برای سال آینده خود، لذت ببرید. حتی می توانید از سررسیدهایی استفاده کنید که به صورت ماهانه تقویم را ارائه می کند که برای برنامه ریزی های کوتاه مدت نیز موثر خواهد بود.

 

تنوع در چاپ تقویم رومیزی سال 1403

تقویم 1403 می تواند دارای یک طرح ساده و کلاسیک 12 ماهه باشد. این بدان معناست که به سادگی خوانده می شود و دسترسی به روزهای خاص و ایام تعطیل آن نیز بسیار آسان خواهد بود. علاوه بر این، می توانید برای چاپ تقویم رومیزی سال 1403 اقدام کرده و آن را به صورت اختصاصی و سفارشی انتخاب نمایید. در این شرایط، لازم است که ایده و طرح خود را، به کارشناسان نگاران ارائه کنید تا مطابق با امکانات، برای طراحی و تولید آن برنامه ریزی نمایند و چاپ قیمت تقویم رومیزی ارزان را در اختیار شما قرار دهند.

در این تقویم ها، طراحی های مختلفی صورت می گیرد که می توانند ماهها در سه ردیف چهار تایی، با چیدمان مناسب تنظیم شوند. همچنین تمامی تعطیلات مهم کشور جمهوری اسلامی ایران، با رنگ قرمز مشخص شده و در قسمت پایین نیز با جزئیات ذکر خواهند شد.

بنابراین، با چیدمانی به این سادگی، می توانید برای چاپ تقویم رومیزی سال 1403 اقدام کرده و بر اساس تعطیلات و رویدادهای آن، برنامه ریزی خود را برای کار یا تعطیلات داشته باشید. این طراحی ها متناسب با انواع سلایق و بودجه طراحی و آماده می شود که می تواند در موقعیت های مختلف مانند میز کار یا اتاق های خانه مورد استفاده قرار گیرد که می توانید هنگام خرید تقویم رومیزی 1403 در نظر بگیرید.

این تقویم، واقعاً چیزی است که برنامه مدیریت زمان شما را فراهم می کند. می توانید هر تعداد که دوست دارید برای دوستان، همکاران، دانش آموزان و کارمندان خود و در اندازه های مختلف چاپ کنید. استفاده از نسخه های مختلف، بر روی کاغذهای رنگی مختلف می تواند جذابیت های بیشتری را برای شما فراهم کند.

 

چرا تقویم‌های تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند؟

‌استراتژی تبلیغات امروز، بسیار پیچیده و مبتکرانه پیش می‌رود. تبلیغات نیاز به یک رسانه ارتباطی دارد تا محصول را معرفی نماید. با کمی ابتکار عمل می‌توان تبلیغات قوی و گسترده‌ای را با کمترین هزینه و بالاترین بهره وری انجام داد.

چه رسانه‌ای گویا‌تر و نزدیک‌تر از یک تقویم رومیزی تبلیغاتی می‌توان یافت که در تمام ساعات روز در مقابل چشمان مشتریان جای خوش کرده است؟ به همین دلیل است که تقویم‌های رومیزی یک قطب قوی تبلیغاتی برای صاحبان صنایع و صاحبان کسب و کار به شمار می‌آید.

هدایای تبلیغاتی یکی از متد‌های تبلیغاتی موفق در سال‌های اخیر بوده است. چاپ لوگو و تصاویر با کیفیت و جذاب از محصول و یا ارائه توضیحات در خصوص خدمات، بر روی هدایا، روشی هوشمندانه برای هدف گرفتن مشتریان آینده است. اما ناگفته نماند که کیفیت تقویم و محصولی که بار تبلیغات را به دوش خواهد کشید، در اثرگذاری تبلیغات و اعتبار تجاری آن نقش اساسی دارد. به همین منظور لازم است برای جلوگیری از اتلاف سرمایه، تبلیغات توسط شرکت‌های تولیدی انجام شود که دارای اعتبار تجاری و تولیدات با کیفیت در زمینه تولید تقویم هستند.

 

چاپ تقویم رومیزی عمومی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

طراحی و چاپ تقویم رومیزی عمومی با تعداد برگ های مشخص و با داشتن عکسهای نظیر طبیعت و تمدن و یا حتی آثار هنری مشابه هم تولید می شوند.
این تقویم ها در تیراژهای بسیار بالا تولید و چاپ شده و در بازار یافت می شود مشتریان با استفاده از چاپ های طلاکوب و یا سیلک میتوانند بر روی پایه تقویم لوگو خود را چاپ کنند و در صورت نیاز می توانند برای طراحی لوگو از تیم طراحی ما استفاده کنند.

مزایا :
از مزایای آن می توان به قیمت و زمان تحویل کوتاه آن اشاره کرد .
شما فرض کنید در پایان سال قصد خرید 100 تقویم رومیزی برای مشتریان خود را دارید مسلما بهترین گزینه از لحاظ قیمت و زمان و تیراژ مورد نظر تقویم عمومی است .
با وجود مزایای موجود در تقویم رومیزی عمومی معایبی نیز دارد که به بخشی از آنها اشاره می کنیم:

معایب :
شما هیچ گونه دخالتی در تغییر صفحات تقویم رومیزی ندارید و نمی توانید طرح یا محصولات خود را به تقویم اضافه کنید زیرا تقویم به طور کامل صحافی شده و امکان باز کردن تقویم نیست.
شما فرم و ساختار اصلی تقویم رومیزی عمومی را نمی توانید تغییر دهید و این باعث می شود همانی که میبینید را انتخاب کنید.
جنس اوراق و پایه تقویم رومیزی همانی است که ساخته شده و امکان تغییر جنس کاغذ و پایه کار را ندارید.
در تیراژ های بالای 1000 عدد تقویم رومیزی صرفه اقتصادی بیشتر به سمت خرید تقویم رومیزی اختصاصی می رود به این شکل که قیمت تمام شده در تقویم اختصاصی بسیار کمتر از عمومی در می آید.

 

قیمت تقویم رومیزی عمومی و قیمت تقویم رومیزی اختصاصی

قیمت تقویم رومیزی کاملا بستگی به متریال مصرفی در تقویم دارد . در تقویم رومیزی عمومی قیمت ثابت است و شما با اضافه کردن طلاکوب به تقویم هزینه مازادی را پرداخت کرده و قیمت به دلیل مشخص بودن کار کاملا موجه است .
اما در تقویم رومیزی اختصاصی شما بایستی کاملا نسبت به متریال مصرفی خود دقت داشته باشید زیرا با اضافه یا کم شدن تنها یک موضوع مانند گرماژ کاغذ از 150 گرم به 170 گرم قیمت نهایی شما تغییر می پذیرد حال آنکه شما با توجه به تک تک اقلامی که در تقویم رومیزی مصرف می شود آگاه هستید که با تغییر متریال های آن چه تغییری در قیمت محصول به وجود می آید .

تقویم رومیزی از ملزومات زندگی تمامی انسان‌ها است. بسیاری از افراد با استفاده از این تقویم برنامه‌ی روزانه‌ی خود را تعریف می‌کنند یا از تعطیلات رسمی آگاه می‌شوند. اگر کسب‌وکاری اقدام به سفارش تقویم رومیزی اختصاصی خود کند می‌تواند در تک‌تک روزهای سال محصول و خدمات خود را تبلیغ کند. هیچ صفحه‌ای از تقویم رومیزی نادیده نخواهد ماند؛ بنابراین کسب‌وکارها می‌توانند در هر صفحه به شکلی متفاوت به محصول خود بپردازند.

کسانی که از این تقویم‌ها استفاده می‌کنند به طور ناخودآگاه یک پیام تبلیغاتی دریافت می‌کنند که در ضمیر ناخودآگاه آنها ثبت می‌ماند. به همین دلیل در هنگام خرید، پیام تبلیغاتی دریافت شده بر تصمیم آنها اثر می‌گذارد و آنها محصولی که هر روز در تقویم سالانه خود مشاهده کرده‌اند را خریداری می‌کنند.

از طرف دیگر انسان‌ها همواره قدردان کسانی هستند که به آنها هدیه داده‌اند. هدیه‌دادن تقویم رومیزی، به‌عنوان یک نیاز اساسی، حس قدرشناسی و تعصب نسبت به کسب‌وکار را تقویت می‌کند. همین امر موجب تبدیل‌شدن مخاطب ساده به مشتری وفادار و دائمی می‌شود. باتوجه‌به مطالب ذکر شده به‌تمامی کسب‌وکارها استفاده از این شیوه تبلیغاتی توصیه می‌شود؛ زیرا اثرگذاری آن در طی چند سال اخیر به اثبات رسیده است. به طور کلی اصلی ترین عاملی که باعث می شود قیمت تقویم تبلیغاتی بالا برود جنس آن است. بهترین جنسی که شما می توانید برای تقویم رومیزی تبلیغاتی خود به کار ببرید جنس چوب و یا پلکسی است. یک مورد دیگر نیز این است که کاستوم کردن تقویم تبلیغاتی هرچقدر که بیشتر باشد در برخی مواقع باعث می شود که قیمت تقویم تبلیغاتی بالا تر برود.


سفارش چاپ تقویم‌های تبلیغاتی رومیزی در انواع و ابعاد مختلف

همان‌طور که در بالا نیز بدان اشاره کردیم، تقویم ها در انواع و ابعاد مختلفی چاپ می شوند که با استفاده از خدمات ما می توانید به تمامی این انواع دست یابید. هر چند که آنها کاربردی یکسان دارند اما طراحی های متفاوتی داشته و هریک جذابیت ظاهری منحصربه فردی را به نمایش می گذارند. توزیع تقویم تبلیغاتی غالباً در مدارس و دانشگاه ها، سمینارها و همایش ها، سخنرانی ها، فروشگاه ها و اماکن عمومی و ... انجام می شود. این هدیه تبلیغاتی یک ابزار برای تبلیغات بلند مدت است چرا که فرد در تمام طول سال به آن نیاز خواهد داشت. علاوه بر استفاده در طول سال جهت اطلاع از تاریخ، گاهی اوقات افراد در تقویم های جیبی تبلیغاتی، اطلاعاتی را یادداشت می کنند. این موضوع باعث می شود که آنها تقویم را به سبب اطلاعات موجود در آن تا سال ها پیش خود داشته باشند.


چاپ تقویم رومیزی 1403، تضمین تبلیغات شما تا یک سال

چاپ تقویم رومیزی توسعه دهندگان با چاپ و توزیع تقویم رومیزی 1403 در ابتدای سال در واقع شما تبلیغات خود را به مدت یک سال تضمین می کنید. این وسیله هم در جذب و هم در حفظ مخاطب هدف شما تأثیر بالایی دارد. این ابزار تبلیغاتی بسیار پرکاربرد هرچند برای بسیاری از کسب و کارها شناخته شده و محبوبیت دارد، اما برخی از صاحبان کسب و کارها، اطلاعات کافی در مورد آن را ندارند. اگر قصد تبلیغات مؤثر و طولانی مدت را دارید می توانید تقویم تبلیغاتی را گزینه ای ویژه برای رسیدن به هدف خود در نظر بگیرید.

شاید تا به اینجای متن پی به اهمیت بالای تقویم رومیزی برای تبلیغات مؤثر کسب و کار خود برده باشید، اما برای درک بهتر این اهمیت لازم است توضیحات بیشتری را نیز ارائه کنیم. تقویم در انواع مختلف، اعم از رومیزی، دیواری یا جیبی از جمله ابزاری است که شاید در طول روز بیش از چندین بار به آن مراجعه کنید. این مراجعه به منظور تنظیم یک قرار ملاقات، برنامه ریزی شخصی، اطلاع از تاریخ روز و ... انجام می شود. البته مراجعه به تقویم برای انجام این امور تنها اختصاص به یک روز، یک هفته یا یک ماه ندارد و در تمام طول سال این مراجعات مکرر ادامه می یابند. پس ابزار تبلیغاتی تقویم را می توان ابزاری برای بازاریابی یک‌ساله در نظر گرفت. مخاطب هدف شما با هر بار نگاه کردن به تقویم، نوع کسب و کار و برند شما را به خاطر خواهد آورد و مدام با آن سروکار خواهد داشت. همان‌طور که در بالا نیز گفتیم، تقویم تبلیغاتی کسب و کار و برند شما را به مدت یک سال یا 12 ماه تبلیغ می کند. مخاطب هدف شما قطعاً به سبب کاربرد و ضرورت استفاده از تقویم، آن را تا پایان این 12 ماه حفظ خواهد کرد.

هدیه کاربردی تقویم وسیله ای است که افراد با هر بار نگاه کردن به آن در طول سال، نام برند و سازمان شما را دیده و تصویری در ذهن خود ایجاد می کنند. این تصویر پس از چند ماه در اذهان افراد ملکه شده و نام برند شما در حافظه ها ثبت می شود. پس اگر قصد دارید برند خود را به بهترین و ماندگارترین شکل ممکن به جامعه هدف خود معرفی کنید، چاپ تقویم رومیزی را فراموش نکنید.

 

تقویم تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی هدفمند

قطعاً شما نیز در طول روز با تبلیغات و ابزارهای تبلیغاتی مختلفی روبرو می شوید. اغلب آنها به طور کاملاً بی هدف و بیهوده در میان افراد جامعه توزیع می شوند. این گونه تبلیغ کردن چیزی جز اتلاف و به هرز دادن سرمایه نیست. وقتی تبلیغات، اثرگذاری مطلوب را خواهد داشت که هدفمند انجام شود و نظر جامعه هدف را جلب کند. پس حال که تصمیم گرفته اید بخشی از سرمایه شرکت یا مجموعه خود را صرف تبلیغات نمایید، هدفمند عمل کردن در این مورد را فراموش نکنید. تقویم تبلیغاتی از جمله ابزارهایی است که هدف آن افزایش بازدهی طولانی مدت مجموعه شما است. پس توزیع ابزارهایی چون اعلانات تبلیغاتی، خودکار و صرف هزینه برای تبلیغات در تلویزیون و رادیو را کنار بگذارید و به ابزارهای تأثیرگذارتر و هدفمندتری چون تقویم بیندیشید. تقویم تبلیغاتی به خصوص نوع رومیزی آن از جمله ابزارهایی است که به سبب دارا بودن گرافیک متنوع می توانید بالاترین سطح کاری مجموعه خود را به نمایش بگذارید. جلوه ظاهری و گرافیکی که برای دیزاین تقویم تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار می گیرد اهمیت بسیار بالایی دارد. عکس هایی که در این مورد استفاده می شود می توانند خدمات، محصولات و برند شما را به بهترین شکل ممکن به جامعه هدف معرفی کنند. با این کار انرژی مثبتی که به مخاطبان شما منتقل می شود، آنها را بیش از پیش به استفاده از خدمات یا محصولات برند شما تشویق می کند. پس با چاپ و تولید تقویم تبلیغاتی می توانید شاهد بیشترین بازدهی از تبلیغات مجموعه خود باشید.


مزایای چاپ تقویم تبلیغاتی ؟

در حالت کلی نکات مثبت و مزایای چاپ تقویم تبلیغاتی اعم از تقویم رومیزی را می توانیم شامل موارد ذیل بدانیم:
با این کار، تبلیغاتی مقرون به صرفه خواهید داشت!
در حالت کلی تبلیغات مؤثر پروسه ای هزینه بر محسوب می شود. به عبارتی هر مجموعه ای برای شناخته تر شدن بایستی هزینه قابل توجهی را صرف تبلیغات نماید. اما اغلب شرکت ها در این مورد به دنبال تبلیغاتی هستند که در عین بازدهی بالا و جذب بیشترین مشتری، کمترین هزینه را داشته باشد. تقویم تبلیغاتی از جمله ابزارهای محسوب می شود که تبلیغات پربازده شما را میسر می نماید. در عین حال هزینه ای که برای چاپ تقویم صرف خواهید کرد با درنظرگرفتن اینکه این ابزار، کسب و کار شما را در 365 روز سال تبلیغ می کند بسیار ناچیز است. قیمت تقویم رومیزی با توجه به نوع طراحی آن متفاوت است. به‌عنوان‌مثال تقویم رومیزی فانتزی و تقویم رومیزی چوبی مسلماً دارای هزینه های چاپ متفاوتی هستند. اما آنچه در این باره مهم است آن است که شما با هزینه ای بسیار پایین می توانید تبلیغات تأثیرگذار و همه‌جانبه خود را با چاپ و توزیع تقویم رومیزی به مدت یک سال به انجام رسانید. اگر هوش اقتصادی مطلوبی داشته باشید، صرفه اقتصادی تقویم تبلیغاتی را درک خواهید کرد. برای سفارش چاپ تقویم رومیزی ارزان می توانید از خدمات ما در بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی استفاده کنید.

قطعاً تبلیغات ارزشمند، اثرگذاری بیشتری بر مخاطب خواهد داشت. با اثرگذاری بیشتر، سودآوری کسب و کار شما با جذب بالای مشتری میسر می شود. اما زمانی که هدیه تبلیغاتی شما ارزش چندان بالایی نداشته باشد، تأثیر آن بر مخاطب نیز ضعیف است. تقویم رومیزی خاصی را که با برند خود به مشتری هدیه می کنید، حس هدیه گرفتن را به معنای واقعی به او القا می کند. تأثیر مثبتی که این کار بر روحیه مشتری می گذارد، اعتماد او به مجموعه شما را بیشتر خواهد نمود. جهت درک بهتر تأثیر این هدیه ارزشمند، می توانید آن را با تبلیغاتی چون تبلیغات رادیویی و تلویزیونی مقایسه کنید. شاید شما نیز به وضوح رغبت کم افراد به تماشا یا گوش دادن به تبلیغات رسانه ای را دیده باشید. در حالی که، چاپ تقویم تبلیغاتی در واقع به نوعی هدیه دادن به مخاطب محسوب می شود و می تواند تأثیر مثبت بالایی داشته باشد.

همان‌طور که چندین بار در بالا بدان اشاره کردیم، تقویم رومیزی، جیبی یا دیواری، ابزاری است که جامعه هدف شما در طول روز چندین بار به آن مراجعه می کند. این مراجعه مکرر تا پایان سال ادامه می یابد و هر بار نام برند شما را به مخاطب یادآوری می کند. برنامه ریزی صحیح و دقیق در زندگی بدون استفاده از تقویم، کاری تقریباً غیرممکن محسوب می شود. زمانی که این کار بدون تقویم صورت پذیرد، نه تنها مثمر ثمر نخواهد بود بلکه برعکس باعث آشفتگی بیشتر فرد در زندگی نیز می شود. پس قطعاً هدیه دادن ابزار پرکاربردی این چنین، مخاطب هدف شما را خوشحال و نظر او را به سمت کسب و کار شما جلب خواهد کرد.


چاپ روی صفحات تقویم رومیزی :
معمولا روی صفحات گلاسه، جدول تقویم رومیزی قرار می گیرد. یونیفرم صفحات می تواند به سه شکل باشد:

جدول تمام صفحه: در این یونیفرم تمام صفحه گلاسه توسط جدول تقویم رومیزی پوشانده می شود تا تاریخ ها کاملا درشت باشد و از فاصله هم دید خوبی داشته باشد. در این مدل چیدمان جایی برای تصویر و محصول مشتری نمی ماند، فقط امکان دارد لوگوی مشتری را در قسمت بالای صفحه گنجاند. تقویم رومیزی با جدول تمام صفحه با توجه به فضای نسبتا مناسب برای هر روز، این کارایی را دارد که بتوان مناسبتی مانند تاریخ تولید، فعالیت های روزانه مثل جلسه مهم و یادآورری تاریخ چک و غیره در جلوی چشمانتان باشد.
جدول نصف صفحه: در یونیفرم نصف صفحه، جدول تقویم رومیزی سال نیمی از فضای صفحه را پر می کند و نیمه دیگر، تصاویر عمومی و در تقویم رومیزی اختصاصی تصویر محصول قرار می گیرد. در تقویم رومیزی سفارشی بنا به درخواست مشتری، در کنار جدول جای یادداشت قرار می دهند.
جدول دوخطی: جدول به صورت خطی در پایین صفحه قرار می گیرد و فضای بالای صفحه به عکس، آرم و اطلاعات مشتری اختصاص داده می شود. این نوع یونیفرم چون فضای اختصاص داده شده به جدول کم است دارای دید کمتری نسبت به دو یونیفرم قبلی است.


چاپ پشت صفحات تقویم رومیزی :

در تقویم رومیزی 13 برگی، روی هر برگ یک ماه از سال چاپ شده و فضای پشت صفحه خالی است. این فضای پشت گلاسه ها محل تبلیغ و تصاویر مربوط به سفارش دهنده تقویم رومیزی است. در بعضی موارد شرکت ها تصاویر تمامی محصولات تولیدی خود را در صفحات پشت تقویم قرار می دهند و عملا از تقویم رومیزی خود به عنوان بروشور و کاتالوگ استفاده می کنند. در تقویم رومیزی عمومی هم تصاویر طبیعت و بناهای تاریخی و ... که مورد پسند عامه مردم هستند، طراحی می شود.

چرا چاپ و نشر توسعه دهندگان

ما در چاپ و نشر توسعه دهندگان به عنوان یکی از بهترین مراکز چاپ تقویم رومیزی و سررسیدهای تبلیغاتی، همواره در راستای ارتقای فروش و بهبود وضعیت شغلی مشتریانمان تلاش نموده ایم. پس از سال ها تجربه در زمینه چاپ ابزارهای تبلیغاتی چون انواع تقویم و سررسید، مجموعه ما به این نتیجه رسیده است که کسب و کارهایی تبلیغات مؤثر را تجربه می کنند که از این کار سود ببرند. منظور از سود در این مورد تنها سود مالی نیست. بلکه تأثیرات مثبتی که این پروسه بر زندگی شغلی و فردی صاحبان کسب و کارها می گذارد نیز مد نظر می باشد. در حقیقت کاربردی بودن یک ابزار دلیل بر سودآور بودن و تأثیرات مثبت آن دارد. وقتی ابزاری چون تقویم یک ابزار پرکاربرد برای همگان محسوب می شود، استفاده از آن به منظور تبلیغات نیز تأثیر بالایی خواهد داشت.
جهت ثبت سفارش چاپ تقویم رومیزی کافی است از ابتدای این صفحه سفارش خود را با تیراژ مختلف ثبت کنید در نظر داشته باشید تخفیفات در تیراژهای مختلف به صورت اتوماتیک محاسبه میشود و از درگاه پرداخت امن میتوانید صورتحساب خود را پرداخت نباشد و یا با کارشناسان فروش ما تماس در ارتباط باشید. کارشناسان واحد فروش توسعه دهندگان علاوه بر ثبت سفارشات، در زمینه پاسخگویی به پرسش های مشتریان پیش از اقدام به ثبت سفارش نیز به ارائه خدمات تخصصی می پردازند.

 

 

تلفن سفارش صورت عمده : 09120558785
تلفن سفارش صورت تک:  09120606601
دفتر آمل : خیابان امام خمینی، نبش آفتاب 74، ساختمان اکسین پزشکان طبقه اول. تلفن: 01144443686

دفتر تهران : خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، کوچه شهید ترکش دوز، پلاک 3، طبقه 3 - تلفن: 02122029268
ایمیل: etdbook@gmail.com

...لطفا کمی صبر کنید